czwartek, 17 stycznia 2008

PRZEPROWADZKA

Informuję i objaśniam: ulega zmianie adres mojego bloga. Poza tym zmianie znacząco ulega także jego forma. Rezygnuję z wszelkich recenzji, opisów, komentarzy. Okładeczka, tracklista, odnośnik do płyty plus miejsce w sieci gdzie można jej sobie posłuchać a także przeczytać to i owo o artyście. To tyle. Z czego to wynika niech nikt nie pyta bo odpowiedź jest oczywista - z lenistwa ;) Poza tym jak ktoś chce poczytać co nieco o dobrej muzyce to ma ku temu w sieci mnóstwo sposobności, stron i blogów lepszych lub gorszych jest mnóstwo a te zdecydowanie lepsze pojawiają się u mnie pod hasłem "to czytam". Pozdrawiam wszystkich i zapraszam TUTAJ.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Niech i tak będzie... Chociaż moim zdnaiem można mówić o muzyce, można a czasem i trzeba...

hi-fi-terror pisze...

Ależ ja tego nie neguję! Oczywiście, że można! Ba! Mało tego! Wielu jest coto świetnie robi i robić będzie nadal . Ja jednak koncentruję się od dzisiaj tylko na jej wyszukiwaniu i podawaniu dalej. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

nie mogę pisać komentarzy na audioterrorze, o boże! a hasła do bloggera zapomniałem...

a czasem jkaiegoś linka chciałem podesłać ;)

http://www.ubu.com/sound/dj_food.html

pozdro!